Представителство на Наемодател е комплексна услуга, в която включваме обслужването на всички клиенти Наемодатели, които искат да отдадат своя офис, офисна сграда или портфолио от офисни площи.
Богатата ни клиентска база от дългогодишни наематели, натрупана през годините, професионалното презентиране на отдаването, както и реномето ни пред другите професионално работещи агенции на регионалния пазар, ни помагат да достигнем до максимален брой потенциални наематели за имота.
Важно е да отбележим, че и при тази услуга работим на принципа success fee, при който клиентът заплаща комисионно възнаграждение, единствено и само ако успеем да отдадем офиса му на подходящ и одобрен от него наемател.
В тази услуга включваме:
1. Физически оглед на офисните площи и среща с Наемодателя /Негов представител
2. Консултиране относно трендовете и наемните нива на подобни офис площи
3. Консултиране относно подходяща наемна цена и/или такса за поддръжка и охрана
4. Изготвяне на Площообразувателна /Ценообразувателна таблица съгласно приложимия офисен BOMA Standard
5. Изготвяне на снимки на офиса, рецепцията, общите части, сградата и околното пространство
6. Изготвяне на професионална оферта за предлагането на офиса или офис сградата
7. Професионално офериране на офис площите /офис сградата на потенциални наематели
8. Организиране и извършване на огледи на офис площите с потенциални наематели
9. Договаряне на условията и параметрите при наемането
10. Изготвяне на професионален Договор за наем и всички други необходими документи
11. Предаване на ползването на имота с Приемо-Предавателен протокол